2016. augusztus 8., hétfő

Online Vacsora Csata játék!

Pár éve futott egy játék ugyanilyen név alatt Autumn, a Kutya és konyha blog szerzőjének szervezésében. Akkor 2 fordulót ért meg, én magam a másodikban vehettem részt. Nos Autumn blogja azóta privát lett, így nem tudtam vele beszélni egy esetleges következő fordulóról, viszont én nagyon szeretek játszani, így arra gondoltam, ha másnak is lesz kedve hozzá, esetleg rendezhetnénk további fordulókat. A játéknak tétje is van, ugyanis a végső nyertes kapni fog tőlem egy jelképes ajándékot, stílusosan egy konyhai eszközt. Azért ne számítsatok semmi nagyra és méreg drágára, de egy vetélkedőnek legyen már tétje is szerintem......persze azért maga a játék a lényeg, meg a részvétel, mint tudjuk.



Nos hogy miről is van szó:

Biztosan emlékeztek még a tv-ben futó Vacsora csata/Hal a tortán műsorokra.......ez ugyanaz, csak virtuálisan.
A játék menete a következő:
Várom 25 blogger jelentkezését (bár adja magát, hogy gasztrobloggert, azért nem nem ilyen szigorú feltétel, hiszen nem egymástól kell főzni, mint a Blogkóstoló játékban, hanem saját, erre a játékra elkészített és megírt bejegyzést kell közzétenni)
Képzeljétek magatokat bele a szituációba, mit tálalnál fel 4 idegennek, ha azt szeretnéd, hogy minél teljesebb képet kapjanak rólad? A cél a többiek jóllakatása, csak esetünkben virtuálisan......
A 25 bloggert sorsolással 5 turnusba fogom beosztani, minden hétre 5 embert, napi egyet (a bloggerhez tartozó napot is sorsolni fogom) ......tehát hétfőtől péntekig napi egy bejegyzés születik a játék keretében. Aztán a hét szombatján én írok egy összefoglalót az adott hétről és ez alatt a bejegyzés alatt lehet szavazni a hét nyertesére. (azért nem előbb, hogy minden játékosnak egyenlő esélyei legyenek, illetve hogy a szavazat odaítélésénél mind az 5 pályamű közül tudjon a szavazó választani)  Csak olyan ember szavazatát fogadom el, aki maga is rendelkezik bloggal. Szóval kampányolni felesleges........a játék célja egymás megismerése, egy pici, egészséges vetélkedés keretében. Pontosan egy hétig lehet szavazni az adott hét ételeire.....természetesen a játékban résztvevők is szavazhatnak.......utána a szavazást lezárom és kihirdetem az adott hét nyertesét........ összesen 5 ilyen forduló lesz, 5 heti nyertessel, ők jutnak a "döntőbe"......tehát aki az adott hetet megnyeri, rá egy újabb forduló vár a végén.

Nos van kedvetek?

Akkor jelentkezzetek bátran itt a bejegyzés alatt. Mihelyt meglesz a 25 jelentkező, indul is a játék......

21 megjegyzés:

  1. A napokban gondoltam erre a játékra akkor régen is játszottam! Örülök hogy felélesztetted, reménykedem abban hogy lesz elég jelentkező is hozzá:-)) Egynek itt vagyok !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, a bátor első......üdv a csapatban! Én is reménykedem, hogy lesz elég játékos kedvű emberke a sok blogger között. Meglátjuk.

      Törlés
  2. Köszönöm Zsuzsi a meghívást! :) Izgalmasnak hangzik, de még nem nagyon tudom elképzelni, ez hogy is működik...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szívesen jövök, köszönöm, hogy gondoltál rám!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv a csapatban! Veled anno egy héten voltam, nem? Sőt ha jól emlékszem Évával is :-D

      Törlés
  4. Szia Sherpa!
    Mivel anno játszottam a második fordulóban, így meg tudom neked mutatni az akkori 2 bejegyzésemet, hátha ez segít.....illetve mindkét bejegyzésben találsz további 4 bloggert, akiknél szintén van hasonló. sajnos a hivatkozásokban Autumn blogja nem elérhető már, de a kiírás valami egészen hasonló volt, csak nem volt kézzel fogható nyeremény a végén.
    http://zsuzsiafazekban.blogspot.co.uk/2012/05/menu-az-ovcs2-dontojere.html
    http://zsuzsiafazekban.blogspot.co.uk/2012/04/mea-culpa-es-az-ovcs-2-masodik-hetenek.html

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szívesen jövök, köszönöm, hogy gondoltál rám!

    VálaszTörlés
  6. Szia! Örülök, hogy gondoltál rám. Jönnék is, de nekem nagyon behatárolt az időm, hétközben nem tudok főzni. Ha ez így jó, hogy előző hétvégén csinálhatom meg a menümet, akkor OK.

    VálaszTörlés
  7. Uj eteleket kell kesziteni... vagy a blogomrol tenni fel ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, új ételek kellenek, direkt a játékra írt bejegyzés, mint minden játékban.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  8. Nagyon szívesen jövök én is, ez egy nagyon jó ötlet! :)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm a meghívást! Egyelőre nem merek igent mondani, mert ilyenkor nyáron közbejöhet valami váratlan program és a végén még nem lesz időm főzni. Nem szeretnék csalódást okozni. Jó játékot a résztvevőknek, majd kíváncsian figyelem és talán majd legközelebb beszállok. :)

    VálaszTörlés
  10. Kedves Zsuzsanna, köszönöm hogy gondoltál rám! Nem merek igent mondani a felhívásra, mert előfordulhat hogy nem fogok tudni eleget tenni. Csak hétvégén van időm készíteni, ezért nagy a valószínűsége, hogy időben nem tudnám elkészíteni és még közzé is tenni. Remélem azért összegyűl a 25 blogger, és majd csemegézhetünk a sok finomságból. Sok sikert! :) (Azért igyekszek majd részt venni a SAD és VKF legújabb fordulóin!)

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok! Én nagyon szívesen játszanék! http://foznijosutnimegjobb.reblog.hu/ Üdv, Dóri

    VálaszTörlés
  12. Márti, Okki: én annak idején mindenórás kismama voltam, ezért úgy csináltam, hogy főztem, amikor volt kedvem, időm és energiám, megírtam a bejegyzést (még csak nem is egyidőben készült a 3 recept, csak mindig hozzáírtam a bejegyzéshez, amit piszkozatban mentettem el, és a nekem kijelölt napon egyszerűen csak nyilvánossá tettem.....esetleg így sem férne bele?

    VálaszTörlés
  13. Szia! Köszönöm a kedves invitálást, jövök játszani!
    http://konyhavirtuoz.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  14. Ugy hataroztam,hogy en is jovok...egy kicsit felek,2 eve kezdtem blogot irni,mert szeretek sutni-fozni,de szereny korulmenyek kozt eldegelek,nincs nagyon sok recept a blogomon...ez lesz az elso blogos jatekom...koszonom szepen :)
    A blogom cime : Cirmicica a konyhaban
    Link : www.cirmicica.blogspot.com

    VálaszTörlés