2016. augusztus 18., csütörtök

Almatorta





Hozzávalók
100 g puha vaj
250 g liszt
1 sütőpor
csipet só
150 g cukor
2 tojás
1 citrom reszelt héja
vanília
75 ml tej
alma
1 ek cukor
fahéj

Elkészítés:
  1. A tojásokat a 150 g cukorral fehéredésig kevertem, hozzáadtam a vajat, a citrom héját. a vaníliát és a sót és elkevertem. Beleszitáltam a lisztet  és a sütőport, hozzáöntöttem a tejet és simára kevertem. Egy almát megpucoltam, kockákra vágva a masszához adtam. 26 cm-es piteformát kivajaztam/liszteztem és belesimítottam a tésztát.
  2. Tetejére almacikkelyeket vágtam, amit aztán megszórtam a fahéjjal és az egy evőkanál cukorral és 160-170 fokos előmelegített sütőben tűpróbáig sütöttem. (kb 40-45 perc)
Pipo Erika receptje alapján

A Facebookon is megtalálsz


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése