2015. március 1., vasárnap

Pácolt oldalas

Újabb receptkártya, ezúttal az 5/4es.

Előkészület: 10 perc
Pácolás: 2 óra
Sütés: 40 Perc (szerintem inkább 70)
Villanysütő: 200 fok
Fagyasztva eltartható: 3 hónapig
Olcsó, egyszerűen elkészíthető
Egy adag 746 kcal-t tartalmaz



Hozzávalók

1,5 kg sertésoldalas
2 ek közepesen csípős mustár
1 tk fehér bors
1 Ek csípős szójaszósz
4 ek vörösbor
2 ek olaj
1 tk só
1/2 tk örölt paprika

Elkészítés
  1.  A páchoz a mustárt elkeverjük a borssal, a szójaszósszal, a vörösborral és az olajjal. Bekenjük vele a húst és lefedve pácoljuk.
  2. A húst a felső harmadban lévő rácson megsütjük. Sütés közben 10 percenként megforgatjuk és megkenjük a sültlével, hogy minden oldala ropogós legyen.
  3. A sót és a borsot összekeverjük és 30 perc után a húsra szórjuk. Ezután leöntjük a sültlével, hogy a hús jól beszívja a fűszereket.
Kiegészítés:
  1. Én a sót és a borsot is a páclébe kevertem, illetve a kártyából nem derült ki hová kell a piros papika, így én azt is a páclébe kevertem.
  2. Nem forgatgattam, locsolgattam, hanem tepsiben alufólia alatt puhára sütöttem, majd az utolsó kb 10 percben sütöttem még az alufólia nélkül is

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése