2015. február 24., kedd

Sütőben sült mediterrán krumplipüré

A facebookon osztotta meg a képet egy angol ismerősöm, a recept viszont nem volt mellette, csak nagy vonalakban, inkább csak ajánlásként. Én így képzeltem el a kép alapján.....finom lett, nagyon jól ment a tejszínes húshoz. Én ebbe a petrezselyemzöld helyett rozmaringot tettem, de szerintem túl intenzív volt az íze benne, legközelebb inkább petrezselyemmel készítem.

Hozzávalók
krumpli
vaj

bors
szerecsendió
1 tojás
reszelt sajt
aszalt paradicsom
kockázott szalonna
petrezselyemzöld apróra vágva

olivaolaj
frissen őrölt bors

Elkészítés
  1. A krumplit meghámozzuk és sós vízben megfőzzük, pont úgy, mint mikor krumplipürét készítünk. Amíg fő megpirítjuk a szalonnát.
  2. Mikor megfőtt összetörjük és ízesítjük a fűszerekkel, illetve hozzákeverjük a többi hozzávalóval
  3. Muffinsütő formát kikenünk oliva olajjal, belekanalazzuk a krumplit, tetejüket lesimítjuk, rá is kenünk egy pici oliva olajat (ettől jó ropogósra sül a külső része, míg a belseje puha marad) és megszórjuk frissen őrült borssal. Előmelegített sütőben megsütjük....nem tart sokáig, csak amíg pirosas lesz a teteje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése