2015. február 24., kedd

Receptkártyák

Tinédzserkorom elején kezdtem gyűjteni a Mester Kiadó receptkártyáit......édesapám postás volt, így jutottam az első példányokhoz, mint promóció.....szerintem kb az egész középiskola alatt jöttek szépen havonta a kártyácskák, de kitartóan sikerült összegyűjteni az egész kollekciót, hogy aztán feledésbe is merüljenek.....hétvégén leporoltam a dobozt és -bár 15 évvel ezelőtt úgy gondoltam, hogy nincs benne egyetlen étel sem, amit képes lennék megenni- most úgy döntöttem, hogy megpróbálom végigfőzni.....persze egyenlőre kizártnak tartom, hogy sikerül mind a nagyjából 2200 kártyán szereplő ételt elkészíteni, de teszek egy próbát.....legalább a Mit főzzek ma?-dilemmámat megoldja egy időre.....

Emlékeztek még ezekre a kártyákra?

A fenti menüben létrehoztam egy külön fület a kártyáknak, onnan felsorolás szinten elérhetőek lesznek a receptek, a kártyák számának megfelelő sorrendben......

3 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan az összes. :) Én eddig csak sütiket készítettem belőle. :P

    VálaszTörlés
  2. Nekem is megvan az összes. :) Én eddig csak sütiket készítettem belőle. :P

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok, lehet már nem él ez a blog, de teszek egy próbát. Nincs meg véletlenül a Fekete erdő torta receptje ebből a gyűjthetőből? :)

    VálaszTörlés