2013. április 8., hétfő

Duplán csokis zabpehely muffin

Régebben nagy sütő voltam, de mióta életmódváltásra adtam a fejünket, azóta valahogy nem mertem sütni, gondolván a kettő kizárja egymást. Igaz a múlt héten már sütöttem egy adag nagyi féle krumplis pogácsát teljes kiőrlésű lisztből, de a benne lévő disznózsír miatt azt kicsit sem nevezném egészségesnek (bár egy fokkal még mindig jobb, mint a korábban készült fehér verzió, de mivel annak a lelke a disznózsír, így azt nem akartam helyettesíteni.......mivel túléltük, illetve a mérleg sem mutat többet, meg mert vendégeket is várok ezért ma újra sütöttem valamit, egészen pontosan 2 féle muffint.

Hozzávalók
1,5 csésze zabpehely
1 csésze teljes kiörlésű liszt
2 tábla 85 %os csoki (összesen 20 dkg)
1 sütöpor
csipet só
1/4 csésze valamilyen hidegen sajtolt olaj (én repcét használtam)
1 tojás
1 csésze kókusztej
1/2 teáskanál stevia

Elkészítés:
  1. Az egyik tábla csokit gőz felett megolvasztjuk, a másikat géppel felaprítottam
  2.  A száraz hozzávalókat egy tálban összekeverjük, egy másikban pedig a nedves hozzávalókat, végül a kettőt egymással is.
  3. Papírkapszlikkal kibélelt muffinsütőbe kanalazzuk és előmelegített sütőben 180 fokon tűpróbáig sütjük

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése