2011. július 5., kedd

Csirkés-paradicsomos cukkini

Könnyű dolgom van nekem így harmadszorra a hozzátáplálással, mert gyakorlatilag az egész folyamat nyáron zajlik nálunk. Július van, minden kapható frissen, így nagyon változatosan tudok finom ételeket készíteni a babának percek alatt. Ez az étel is erre egy jó példa. Az újdonság benne a paradicsom, viszont már annyiféle dolgot próbáltunk, hogy nem kell minden ételünk valami újat tartalmazzon. Szerencsém van abból a szempontból is, hogy a fiam megeszi a maradékot, így ő is bőven eszik zöldséget.........

Hozzávalók
1 kis cukkini
3 szem közepes paradicsom
1 teáskanál olivaolaj
pici zellerzöld

A paradicsomokat egy percre forrásban lévő vízbe dobtam, majd lehúztam a héjukat. A cukkinit megpucoltam és kockákra vágtam. Serpenyőbe tettem az olivaolajat, rádobtam a cukkinit és a negyedbe vágott paradicsomokat, megszórtam a zellerzölddel és kb 5 percet pároltam. Összeturmixoltam, végül elkevertem egy csirkehusi-golyóval a fagyasztóból.

Én szárított zellerzöldet használtam, mert nem volt friss, de természetesen nyugodtan vághatunk rá frisset is.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Zsuzsi! Szeretném a kapcsolatot veled felvenni. Megtennéd, hogy megírod az emailcímed, hogy írhassak neked? Itt tudsz nekem írni:
    Kapcsolat
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés