2011. június 20., hétfő

Meggyes-kekszes avokádópüré

Kicsit úgy néz ki, mintha egy nagyobb adag mustárt nyomtam volna a tányérba, de az garantáltan nincs benne. Eszteremnek hihetetlenül bejött az avokádó, talán az eddigiek közül a legjobban. Magában is jó sűrű, szinte kenhető pürét lehet belőle készíteni, annyira olajos, hogy az egész pép csúszik a tányérban "nyom" nélkül. Kicsi lánykám étvágya is kezd megjönni, ez volt az első alkalom, hogy a teljes tányérba tett adag elfogyott.
A meggy bármilyen, a baba által már ismert gyümölccsel helyettesíthető, Eszternek a meggy a kedvence. A pürébe kevert babakeksz tartalmasabbá teszi az ételt, a módszer természetesen tetszőlegesen adoptálható más ételekbe is.


Egy fél babakekszet kb fél deci vízzel leöntöttem. Egy jó érett avokádó felének a belsejét turmixba tettem, adtam hozzá 4 szem meggyet (mag nélkül), hozzáadtam a beáztatott kekszet és megnyomtam a gombot. A kész pépet egy pici szűrőn átpaszíroztam, hogy a meggy héja ne legyen benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése