2011. június 6., hétfő

Krémes almapüré édesburgonyával

A tegnapi menü......avagy alma, második felvonás.
Ebben a pépben a "főszereplő" az alma, az adja a kész pép nagy részét, az édeskrumpli kicsit érezhető, de nem annyira, a rizs pedig laktatóvá teszi. Ez az első alkalom, hogy a rizspépet vízzel kevertem ki, nem anyatejjel.

Egy almát nyersen megpucoltam, beletettem a mixerbe, hozzáadtam egy kocka kiolvasztott édeskrumplit (itt megtalálod). 1 evőkanál rizsport kikevertem kb fél dl vízzel, és ezt is a turmixba öntöttem, csak hogy jól összekeveredjen, megnyomtam a gombot és jó pépesre turmixoltam őket össze (persze csak az almát kellett, hisz a másik kettő eleve pép volt, de így olyan jól összekeveredett és nem csinált felesleges mosatlant se)
Természetesen az arányok változtathatóak, pl fél alma +2 kocka édesburgonya+rizspép, vagy akár egész alma + 2 kocka édesburgonya+ rizspép, de ekkora mennyiséget az én kislányom tuti nem eszik meg (bár a bátyja lelkesen takarít utána)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése