2011. május 22., vasárnap

Mi történt?

Kicsit eltűntem az utóbbi időben........de megvan az oka. Először is volt egy 3 hetes tavaszi szünet a suliban, konyhát újítottunk fel, teljesen, végre végleg kész, építettünk egy tyúkólat, van 3 pipink, akik szépen tojnak, csak még elég fiatalkák, így meglehetősen picinyek a tojások, de alakul. Közben természetesen főztem is, fotóztam is, csak feltenni nem volt időm. Aztán egyik este megadta magát az egyik winchesterünk, természetesen az, amelyiken az összes fotónk is volt. Öröm az ürömben, hogy pont aznap töltöttem fel az előhívatni szánt fotóimat a kodak honlapjára, így "csak" azok vesztek el, amiket nem akartam papíron látni........meg az elmúlt egy év összes videója. Hát így telt az elmúlt egy hónap, igyekszem pótolni, amit lehet..........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése